Not logged in. · Lost password · Register

All posts by papierkorp (5)

topic: Inlucde Syntaxhighlighter4 into dw2pdf  in the forum: General Help and Support Plugins
papierkorp #1
Member since Dec 2018 · 5 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Inlucde Syntaxhighlighter4 into dw2pdf
Hey there,

Is there a way to Include the output of the Plugin [[https://www.dokuwiki.org/plugin:syntaxhighlighter4|Syntaxhighlighter4]] into the pdf File of the Plugin [[https://www.dokuwiki.org/plugin:dw2pdf|dw2pdf]?

For example:

Dokuwiki Output:

[Image: http://i.epvpimg.com/hNrtbab.png]

pdf Output:

[Image: http://i.epvpimg.com/g1KDcab.png]

It would be really nice if the pdf File looks like the Dokuwiki Output

greetings
Markus
topic: folded plugin - export while the blocks are folded  in the forum: General Help and Support Plugins
papierkorp #2
In reply to post ID 66896
I found a temp solution.

I created a "style.local.css" in  \dw2pdf\conf\ and set the default color for folded text to white:

div.folded {
    color: white;
}

There may be a better solution but it works for me. I just have to delete the file after exporting my site.
topic: Folded Plugin - Exportieren während die Blöcke noch versteckt sind  in the forum: Non-English Discussion German discussion
papierkorp #3
In reply to post ID 66897
Ich hab eine Behelfslösung gefunden.
Hab mir  unter \dw2pdf\conf\ eine "style.local.css" Datei erstellt und per CSS die Standardfarbe für zugeklappte Texte auf weiß gesetzt:

div.folded {
    color: white;
}

Muss halt danach wieder gelöscht werden.
Vielleicht gibt es noch eine elegantere Lösung, aber jetzt ist es zumindest nicht mehr eilig =)
topic: Folded Plugin - Exportieren während die Blöcke noch versteckt sind  in the forum: Non-English Discussion German discussion
papierkorp #4
Subject: Folded Plugin - Exportieren während die Blöcke noch versteckt sind
Servus,

ich benutze Dokuwiki unter anderem für meine Abendschule.

Bald stehen die Prüfungen an und ich hab mir ein Haufen Fragen + Antworten zusammengschrieben.

Die Fragen stehen in Code Blocks und die Antwort mit dem folded Plugin direkt drunter.
In Dokuwiki lässt es sich so ganz gut durchlesen.

Jetzt wollte ich die Fragen ausdrucken und hab das Problem, das bei dw2pdf und dem odt Export Plugin die Antworten automatisch unfolded werden.

Gibt es eine Möglichkeit die Seite auszudrucken ohne die Lösungen anzuzeigen?

Ich hab noch versucht die Seite über den Browser-Drucker (Chrome) auszudrucken, funktioniert aber nicht.
Dadurch dass die Fragen in einem Codeblock stehen, werden die nicht komplett ausgedruckt wenn die Frage zu lang ist. Stattdessen gibt es in der gedruckten Seite dann Scrollbalken zu sehen.

Hoffe es kann mir jemand helfen.
Grüße
topic: folded plugin - export while the blocks are folded  in the forum: General Help and Support Plugins
papierkorp #5
Subject: folded plugin - export while the blocks are folded
Hey there,

I use dokuwiki among other things for school.
I collected a lot of possible questions and included the anwsers with the folded plugin.

Is there a way to export my site while the anwsers are hidden?
I tried dw2pdf and the odt export plugin. But both automatically unfold the anwsers.

I also tried to print the site with the browser print function (chrome) which wont work as well.
My questions are wrapped in Code Blocks and if the question is a little too long, i will get a scrollbar in the printed document.

I hope someone can help me in this regard.

Thanks
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Special queries
Go to forum
Imprint
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20150713-dev, © 2003-2015 by Yves Goergen
Current time: 2020-01-18, 08:03:06 (UTC +01:00)