Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  next 

All posts by rserra (20)

topic: Dokuwiki using variables in a wiki page.  in the forum: General Help and Support Features and Functionality
rserra #1
Member since Apr 2010 · 20 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Dokuwiki using variables in a wiki page.
I'm trying to use some variables to use in dokuwiki wiki pages or in some plugin. For example get the name of the page @ PAGE @ to put in the rate plugin (not sure if this can be done in this plugin), but it does not work, because I really do not know how variables are handled as values ​​are passed . If anyone has any idea and can help me I would be most grateful. R. Serra
topic: That TOC starts hidden  in the forum: General Help and Support Installation and Configuration
rserra #2
Subject: That TOC starts hidden
How I can start any wiki page with TOC hidden?.
This post was edited on 2013-06-13, 21:02 by rserra.
topic: TOC  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #3
Subject: TOC
¿Cómo puedo iniciar cualquier página wiki con el TOC no desplegado?
topic: Indexmenu  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #4
In reply to post ID 38998
Solucionado, el problema estaba en un plugin, el imageflow que estaba dando conflicto con el javascript, borrado el plugin y ya funciona el indexmenu.
topic: Indexmenu  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #5
Subject: Indexmenu
Tengo la última versión de DokuWiki, la plantilla Monobook y la última actualización de indexmenu. No me sale el botón en la barra de herramientas y no me muestra los iconos de cualquier tema que elija para el índice. ¿Quién puede ayudarme?
topic: instalación  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #6
In reply to post ID 18533
Lo solucioné volviendo a instalar el dokuwiki y borrando todo vestigio de la anterior instalación en el servidor.
topic: indexmenu  in the forum: General Help and Support Plugins
rserra #7
Subject: indexmenu
I have the latest version of DokuWiki, template Monobook and indexmenu last update. No I get the button on the toolbar and the icons do not show me any topic you choose for the index. Who can help?
topic: plugin rater  in the forum: General Help and Support Plugins
rserra #8
Subject: plugin rater
Is there any way that the plugin:rater can get the name of the page using the variable @ PAGE @ or @ ID @.
topic: Utilizar variables de dokuwiki  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #9
Subject: Utilizar variables de dokuwiki
Estoy intentando utilizar algunas variables de dokuwiki para poder usarlas en páginas wiki o en algunos plugin. Por ejemplo obtener el nombre de la página @ID@ para ponerlo en el plugin rate, pero no me funciona, porque realmente no se como se manejan las variables, como se pasan sus valores. Si alguien tiene idea y me puede ayudar le quedaría muy agradecido.
topic: sidebar e indexmenu  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #10
In reply to post ID 38452
Gracias por la respuesta. La segunda pregunta ya está solucionada, tan solo tuve que reinstalar el plugin y funcionó bien. De todas formas ahora he cambiado al template monobook y el problema es que no se como y donde colocar el código del plugin addnewpage.
Gracias.
topic: Template monobook  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #11
Subject: Template monobook
He instalado el template monobook y quisiera colocar en alguna parte de él el código del plugin addnewpage, ¿cómo puedo hacerlo y dónde colocarlo sin romper el diseño?
topic: sidebar e indexmenu  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #12
Subject: sidebar e indexmenu
Primera pregunta: Acabo de instalar dokuwiki y estoy diseñando el sidebar con indexmenu, el problema es que en el índice me sale como primer item: namespace y de él cuelga el árbol correspondiente, ¿cómo puedo cambiar el nombre del namespace raiz? porque queda muy feo. Lo ideal es que se llame de otra forma como raíz o algo parecido.

La segunda pregunta: cómo consigo que cuando marque una opción del indexmenu en el sidebar, se me despliegue en el mismo sidebar y no me envíe a una página nueva llamada índice.
This post was edited on 2013-04-26, 02:21 by rserra.
topic: problemas al buscar una página  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #13
Subject: problemas al buscar una página
Cada vez que uso la opción buscar una página que sé que existe me sale este error:
Fatal error: Call to undefined function ft_pageLookup() in /customers/webfisio.es/webfisio.es/httpd.www/fisiowiki/inc/html.php on line 323
Podrían decirme ¿qué ocurre?
topic: TOC (Una duda)  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #14
Subject: TOC
Cómo hacer para que el TOC aparezca cerrado inicialmente?.
topic: Enlace externo en ventana nueva  in the forum: Non-English Discussion Spanish discussion
rserra #15
In reply to post ID 18741
Gracias
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  next 
Special queries
Go to forum
Imprint
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20150713-dev, © 2003-2015 by Yves Goergen
Current time: 2020-01-18, 07:41:43 (UTC +01:00)